پیشنهاد فروش خودرو مدل بی ام و X4 مدل 2015
نوشته شده توسط : شیما ملکی

پیشنهاد فروش خودرو مدل بی ام و X4 مدل 2015

بی ام و X4 از آن دست خودروهایی است که با قوسی که در انتهای بدنه دارد، شبیه به یک خودرو کوپه شاسی بلند یا همان کراس اوور است. این خودرو با امکاناتی که دارد، به عنوان رقیبی برای پورشه ماکان، رنج روور ایوک و لینکلن MKC طراحی شد. X4 نیز مانند برادر بزرگتر خود یعنی X6 در انتهای بدنه طراحی خودرو های اسپرت را در ذهن تداعی می کند.

 

بررسی بی ام و X4-01

 

قوس انتهای این خودرو در نگاه اول نسبت به X6 بسیار زیبا به نظر می رسد، اما بعد از کمی نشستن در صندلی عقب متوجه خواهید شد که این قوس از داخل در قسمت شانه و گردن کمی آزار دهنده است. لازم است بدانید که طراحی داخل کابین این خورد وبرگرفته از مدل X3 است و از تزئینات آلومینیومی و چوبی در آن استفاده شده است. پکیج M Sport شامل: رنگ منحصر به فرد بدنه، تزئینات داخلی، رینگ های بزرگتر و صندلی های اسپرت می شود. پکیج xLine نیز این تجهیزات را به رنگ تیره عرصه می کند.

 

بی ام و X4 مدل 2015 دارای دو پیشرانه است که پیشرانه 2 لیتری با مدل X3 مشترک است. موتور 4 سیلندر 2 لیتری مجهز به توربوشارزر قادر است 240 اسب بخار نیرو تولید کند که در مدل xDrive 28 در کنار یک گیربکس 8 سرعته دستی قرار می گیرد. پیشرانه مدل xDrive 35i را یک موتور 6 سیلندر خطی 3 لیتری مجهز به توربوشارژر تامین می کند که قادر است 300 اسب بخار نیرو تولید نماید.

 

بررسی بی ام و X4-02

 

بی ام و شتاب صفر تا صد مدل 28i را 6 ثانیه و مدل 35i را 5.2 ثانیه برآرود کرده است. گفتنی است تمامی مدل های X4 از سیستم چهار چرخ محرک بهره می برند که گشتاور را به نسبت 60 عقب و 40 جلو تقسیم می کند. البته در مواقع کشش قدرت را به صورت 100 درصد به چرخ های عقب منتقل می نماید. همچنین سیستم تعلیق این خودرو مانند X3 مستقل است. X4 دارای حالت های رانندگی: Green، Comfort و sport می باشد که انتخاب هرکدام موجب تغییر تنظیمات سیستم تعلیق و موتور می شود.

بررسی بی ام و X4-03

 

بی ام و X4 نسبت به X3 کشیده تر است و ارتفاع آن نیز 1.5 اینچ کمتر شده است.  ارتفاع کمتر این خودرو تغییر چندانی در عملکرد هندلینگ به وجود نیاورده است، اما باعث شده تا این خودرو کمی تند و تیز تر شود. لازم به ذکر است، این خودرو از کمک فنر های تطبیقی بهره می برد که با تغییر حالت رانندگی به : Normal، Sport و sport Plus عملکرد انها تغییر می کند. البته نه تنها عملکرد سیستم تعلیق بلکه عملکرد گیربکس ، موتور و فرمان خودرو نیز دست خوش تغییر می شود.

 

همانطور که می دانید X4 محصولی از کمپانی بی ام و است و جای تعجب ندارد که بهترین عملکرد یک خودرو اسپرت را از خود نشان دهد. همچنین، سیستم پایداری در سرعت های بالا به خوبی عمل می کند. سیستم Stop-Start به صورت استاندارد بر روی این خودرو نصب است و کار خود را به خوبی انجام می دهد.

 

بررسی بی ام و X4-04

 

بی ام و مصرف سوخت مدل 28i را حدود 11.9 لیتر در سیکل ترکیبی(13 لیتر در شهر و 9.7 لیتر در بزرگراه) برآورد کرده است. همچنین، مصرف سوخت مدل 35i نیز 12.4 لیتر در سیکل ترکیبی(14.4 در شهر و 10 لیتر در بزرگراه) تخمین زده شده است.

فضای بار در این خودرو 0.5 متر مکعب برآرود شده است که با خواباندن صندلی های ردیف آخر این فضا به 1.40 متر مکعب افزایش می یابد. X4 به صندوق پران برقی مجهز است و همچنین به سیستم هوشمند باز و بسته کرد صندوق عقب نیز مجهز می باشد که با حرکت پا زیر سپر عقب درب صندوق خود به خود باز می شود.

 

در مورد امکانات ایمنی این خودرو باید بگوییم که  کیسه هوای کافی برای سرنشینان وجود ندارد و سیستم کروز کنترل تطبیقی، هشدار برخورد از جلو و هشدار عبور از خط و دوربین 360 درجه نیز ارائه نشده است.

سیستم iDrive به همراه نمایشگر با کیفیت در وسط کنسول خودنمایی می کند؛ در حالیکه، سیستم مسیریابی به صورت سفارشی قابل نصب است. X4 به صورت استاندارد به پدل شیفتر، فرمان اسپرت، سنسور پارک عقب و روکش چرمی غربیلک فرمان مجهز است.

 

از دیگر تجهیزات استاندارد این خودرو می توان به: تودوزی چرمی به همراه تزئینات چوبی، دکمه های تنظیم بر پایه فرمان، کنترل آب و هوای اتوماتیک، اتصال بلوتوث، درگاه USB و صندلی های برقی جلو اشاره کرد. گفتنی است، پکیج M Sport تجهیزاتی مانند: صندلی های اسپرت، کیت آیرودینامیک، فرمان اسپرت و قدرت بیشتر برای حد اکثر سرعت را اضافه می کند. پکیج xLine نیز امکاناتی نظیر: رینگ های 19 اینچی به رنگ دودی، دوربین دید عقب، سیستم مسیریابی، نمایشگر مجازی، کروز کنترل تطبیقی و سیستم تشخیص دقیق ترافیک را با خود ارائه می کند.





:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آبان 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: